Здравей те,взех си 156-ца 2.0 ts 155 коня и има ГИ lorenco landi и имам следния проблем.сутрин при първото палене тартори за около 5-6 секунди и след това заковава на 1200 оборота но като и подам газ глъхне и след 1 мин тези проблеми изчезват.пали винаги на бензин,ходих на диагностика в специализиран сервиз и там ми казаха че всичко е ок,само сондата била малко мудна.какво да правя?
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем при студено палене
Collapse
X
-
Ами имах такъв проблем, или поскоро подобен. Проблема се оказа дебитомер. При мен беше малко по различно, ако запалиш и и подаде газ, и я държиш така 30-на секунди около 2500-3000 оборота след това е ОК, но ако само запалиш тя гасне. Но започна като при тебе, и с времето стигна до там да се опитам да изтръгна кабел ана дебитомера зедно с него, по едно време мислех че буксата му не прави контакт защото забелязах чекато размърдам там и се орпавя. най-вероятно точно като с ее пооправяла куплуга не е правел контакт и тя е караа по таблични и изчислени стойности. Дано да е нещо друго, ама това глъхнене мяза като да и е повече въздуха а тя да не го отчита.
п.с. към края, т.е преди съвсем да се прецака дебитомера, имаше и много странно поведение, намаляваше аванса, съответно мощността чежнеше. Но това се видя като я диагностицирахме в движение.
-
Re: проблем при студено палене
Първоначално публикувано от nikotmЗдравей те,взех си 156-ца 2.0 ts 155 коня и има ГИ lorenco landi и имам следния проблем.сутрин при първото палене тартори за около 5-6 секунди и след това заковава на 1200 оборота но като и подам газ глъхне и след 1 мин тези проблеми изчезват.пали винаги на бензин,ходих на диагностика в специализиран сервиз и там ми казаха че всичко е ок,само сондата била малко мудна.какво да правя?156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Аз смених дебитомер и пак си глахне сутрин, само че доста по-малко от преди. И забелязвам, че като я запаля веднага без да чакам помпата да подкачи гориво няма проблеми. Но може и да си въобразявам.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Това го прави и моята. Проблемът идва от газта или от смяна на различни видове гориво. Колата се настройва за един вид гориво, с цел оптимизиране работат на двг. В нашия случай колата се настройва за газ и после като тръгне бензин се шашка. При мен беше стигнало дотам, че не можех въобще да тръгна след 20-30 паления на бенз. На диагностика показа всичко шест. Изключих за един ден ГИ и карах само на бенз и на следващата сутрин нямаше никъв проблем.
Comment
-
Е не може да е от смяна на бензини със сигурност моята няма два дена в които да зареди от едно и също място, зареждам от която бензиностанция ми попадне но нямам такъв проблем. Виж между газ и бензин не знам, ама лично за мен да сложеш газ на алфа малко обезмисля идеята да се кара алфа.
А дебитомера къде го гледа че дава идеални резултати .... и прави ли диагностика по време на движение или само на място. Както ти казах на място и при моята всичко изглеждаше ОК, ав движение се видя зао не върви, аванса падае на 2-3 градуса и двигателя умираше веднага. И при теб могат да се видят някои проблеми при натоварване които на място да ги нямаш.
При мен забелязвам нещо друго интересно, като не е загряла върви по добре отколкото като загрее, в смисъл доста по добре дърпа, това е от едно известно време. Скоро мисля да я оставя за ремонт на двигател и ще видим тогава и това що така става, може да е от ламбдите, ако изчаква известно време да загреят може би през това време не се опитва да я прави по еко .. а на мен ламбдите отпред показват глупости щото съм разпорен .. то и задната показва глупсти щото пък няма вече предни катализатори
Comment
-
и аз също имам сутрин същият проблем.... и това стана след като смених дебитомера.като запаля и малко пърка и след 5-10 сек се оправя сякаш работи на 2-3 цилиндъра....незнам.може ли пък да е и от ламбда сондата че ми казаха че и тя ми е за смяна?Alfa 156/1.8/144cc/97
Comment
Comment